Umowa zawierana za pośrednictwem aplikacji Naviko jest realizowana przez Damiana Skrodzkiego zamieszkałego w Gdańsku przy ul. Pilotów 19E/1. Kontakt z serwisem możliwy jest pod adresem e-mail kontakt@naviko.pl.
§1 Definicje
Operator – Damian Skrodzki zamieszkały w Gdańsku przy ul. Pilotów 19E/1
Platforma – aplikacja mobilna dająca dostęp do Usługi oraz dodatkowa infrastruktura (szczegóły w Polityce Prywatności) administrowane przez Operatora, na warunkach określonych w Regulaminie
Użytkownik – osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która poprzez akceptację Regulaminu uzyskała dostęp do Usługi
Zobowiązanie – deklaracja Użytkownika do codziennego realizowania w danym czasie działania, które zostało określone w procesie rejestracji Zobowiązania wraz z akceptacją Regulaminu
Usługa – obsługa Zobowiązania, świadczona przez Operatora na zasadach określonych w Regulaminie
Dzienny Raport – oznaczenie przez Użytkownika w Platformie wykonania Zobowiązania w danym dniu
Sukces – Dzienny Raport z dnia w którym Użytkownik wykonał Zobowiązanie
Porażka – Dzienny Raport z dnia w którym Użytkownik nie wykonał Zobowiązania
Raport Podsumowujący – podsumowanie przesyłane Użytkownikowi przez Operatora w momencie zakończenia Zobowiązania z uwzględnieniem kwoty, która zostanie zwrócona Użytkownikowi oraz kwoty, która zostanie przesłana do Operatora
Regulamin – należy przez to rozumieć niniejszy dokument
Tydzień Zobowiązania – każdy z 7-dniowych następujących po sobie fragmentów Zobowiązania tworzących cały Okres Zobowiązania
Umowa – warunki i zasady współpracy opisane w niniejszym regulaminie
§2 Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady korzystania z Platformy oraz z oferowanej przez Operatora Usługi, jak również określa zakres praw i obowiązków Operatora i Użytkownika.
- Właścicielem Platformy oraz podmiotem świadczącym Usługę wskazaną w Regulaminie jest Operator.
- Z wykorzystaniem Platformy i na zasadach wskazanych w Regulaminie Operator świadczy Usługę zarządzania Zobowiązaniem Użytkownika, w szczególności poprzez:
- Umożliwienie utworzenia Zobowiązania w Platformie
- Monitorowanie postępów realizacji Zobowiązania
- Przyjmowanie i przechowywanie depozytu wpłaconego na poczet Zobowiązania
- Informowania Użytkownika o stanie Zobowiązania
- Wysłanie do Użytkownika Raportu Podsumowującego po zakończonym Zobowiązaniu
- Przekazywanie środków finansowych zgodnie z założeniami Zobowiązania i wysłanym Raportem Podsumowującym
- Operator świadczy Usługę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i jest ona skierowana do Użytkowników znajdujących się terytorium Polski.
- Umowę uznaje się za zawartą z chwilą opłacenia przez Użytkownika zobowiązania przez serwis Dotpay.
- Umowa zostaje zawarta na czas określony.
- Za czas obowiązywania umowy przyjmuje się wskazany przez Użytkownika podczas rejestracji okres zobowiązania.
- Numerem umowy jest numer transakcji w serwisie Dotpay, który Użytkownik otrzymuje po opłaceniu zobowiązania na e-mail podany przy rejestracji.
§3 Rejestracja zobowiązania
- Użytkownik w procesie deklaracji Zobowiązania określa parametry będące warunkami umowy:
- Nazwa wykonywanej czynności
- Okres zobowiązania w tygodniach
- Kwota tygodniowego zobowiązania
§4 Zasady korzystania z platformy
- Okres Zobowiązania rozpoczyna się wraz z kolejnym dniem od momentu opłacenia kwoty zobowiązania.
- Użytkownik zobowiązuje się, że podczas trwania Zobowiązania, efekt swoich działań będzie codziennie raportował zgodnie ze stanem faktycznym poprzez aplikację mobilną Naviko.
- W przypadku braku oznaczenia Dziennego Raportu do godziny 12:00 dnia następnego, zostanie on automatycznie oznaczony jako Porażka.
- Zobowiązanie trwa przez liczbę tygodni, którą zadeklarował Użytkownik (§3 pkt. 1b), z czego każdy Tydzień Zobowiązania jest niezależnym okresem, w którym na podstawie Sukcesów oraz Porażek zostaje określony cząstkowy wynik Zobowiązania.
- W przypadku wystąpienia przynajmniej jednej Porażki, dany Tydzień Zobowiązania jest rozliczany jako brak realizacji Zobowiązania w tym okresie.
- Użytkownik po zakończeniu każdego z Tygodni Zobowiązania zakończonych sukcesem otrzymuje automatycznie zwrot tygodniowej kwoty zobowiązania kanałem płatności, z którego została dokonana wpłata.
- Po upływie okresu Zobowiązania, Zobowiązanie ulega zakończeniu a Operator niezwłocznie wystawia Raport Podsumowujący zawierający:
- Kwotę, która została zwrócona Użytkownikowi
- Kwotę, która zostanie darowana Operatorowi
§5 Opłaty i prowizje
- Operator zobowiązuje się, że przez czas trwania Zobowiązania, pieniądze przelane przez Użytkownika będą służyły jako zabezpieczenie finansowe na rzecz trwającego Zobowiązania.
§6 Przerwy techniczne
- Operator jest uprawniony do czasowej przerwy w działaniu Serwisu i świadczonych przez niego Usług z przyczyn technicznych.
- Operator dołoży najwyższej staranności, aby przerwy techniczne miały miejsce w godzinach nocnych i trwały możliwie najkrócej.
- W przypadku przerwy technicznej trwającej ponad 24h Użytkownik uzyskuje odpowiednio wydłużony czas na odznaczenie efektów realizacji nawyku
- Operator nie ponosi odpowiedzialności wobec Użytkowników za niewykonanie Dziennych Raportów z przyczyn leżących po stronie Użytkownika oraz osób trzecich (w tym operatorów sieci telekomunikacyjnych).
§7 Ochrona danych osobowych
- Operator zbiera i przetwarza dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Polityką Prywatności opublikowaną pod adresem https://naviko.pl/polityka-prywatnosci/
§8 Prawo odstąpienia
- Użytkownik ma prawo odstąpienia od Umowy do 30 dni po zakończeniu zobowiązania.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Operatora o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego pocztą elektroniczną na adres email kontakt@naviko.pl lub listownie na adres Operatora.
- Przykładowy Formularz odstąpienia od Umowy dla Użytkownika stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej Umowy, Operator zwraca kwotę która została wpłacona na poczet danej Umowy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Operator został poinformowany o decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Zwrotu płatności Operator dokona przy użyciu tego samego sposobu płatności, który został użyty do zawarcia umowy.
§9 Reklamacje
- Wszelkie reklamacje związane ze świadczeniem usług przez Operatora oraz pytania dotyczące użytkowania Platformy należy przesyłać na adres poczty elektronicznej kontakt@naviko.pl
- Reklamacja powinna zawierać w swojej treści: imię i nazwisko wraz z adresem e-mail podanym przy rejestracji Zobowiązania oraz dokładny opis i powód reklamacji.
- Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie zgodnie z Regulaminem.
- W kwestiach spornych, wszelkie reklamacje będą rozpatrywane na korzyść Użytkownika.
- Operator rozpatruje reklamację w przeciągu 10 dni roboczych od dnia jej otrzymania oraz informuje niezwłocznie Użytkownika, za pomocą poczty elektronicznej, o skutku jej rozpatrzenia. W sytuacji, gdy podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia Operator zwraca się, przed rozpatrzeniem reklamacji, do składającego reklamację o jej uzupełnienie. Czas udzielania dodatkowych wyjaśnień przez Użytkownika przedłuża odpowiednio okres rozpatrywania reklamacji.
§10 Postanowienia końcowe
- Operator informuje, a Użytkownik wyraża zgodę, aby wszelkie powiadomienia, informacje lub inne wiadomości od Operatora związane ze świadczeniem Usługi były przesyłane drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Użytkownika użyty przy rejestracji do aplikacji.
- Operator zastrzega, że Serwis oraz zawarte w nim elementy graficzne Operatora, logotypy Operatora, rozwiązania nawigacyjne, wybór i układ prezentowanych w ramach Serwisu treści stanowią przedmiot praw wyłącznych Operatora.
- W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego oraz innych ustaw.
- Powyższy regulamin może ulec zmianie. O wszelkich zmianach każdy Użytkownik zostanie poinformowany poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej, wskazany przez nich w formularzu rejestracyjnym, informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu. Nowa treść regulaminu zostanie opublikowana przez Operatora na stronie internetowej https://naviko.pl/regulami/. Poinformowanie o zmianie Regulaminu, nastąpi nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu.
- W razie, gdy Użytkownik, nie akceptuje nowej treści Regulaminu, obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Operatora w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.
Data publikacji regulaminu: 18.09.2019 r.